Shop Mobile More Submit  Join Login
Add a Comment:
 
:iconpedricola:
pedricola Featured By Owner May 6, 2014
Voy a practicar con mi esposa, ojala me salga
Reply
:iconwroquephotography:
wroquephotography Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
great feature! well done:)
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 8, 2013   General Artist
:thanks: Thank you!
Reply
:iconapplemac12:
Applemac12 Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Photographer
Nice collection Angela - very tasteful! :aww:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 4, 2013   General Artist
Thanks, Vin...hope you enjoyed the views! ;p
Reply
:iconapplemac12:
Applemac12 Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist Photographer
You're welcome Angela! :huggle: Yes they were really something! :blush:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 5, 2013   General Artist
:lmao: didn't mean to make you blush! I'm glad you enjoyed. :aww:
Reply
:iconapplemac12:
Applemac12 Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Photographer
You are too cute Angela! :love:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 10, 2013   General Artist
I try...:giggle:
Reply
:iconforestdwellerhouses:
ForestDwellerHouses Featured By Owner Mar 3, 2013  Professional Artisan Crafter
Beautiful work!
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 3, 2013   General Artist
:thumbsup:
Reply
:iconsesam-is-open:
sesam-is-open Featured By Owner Mar 2, 2013
Beautiful and sensual features.:heart::clap:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 2, 2013   General Artist
Thank you...:heart:
Reply
:iconsesam-is-open:
sesam-is-open Featured By Owner Mar 4, 2013
You're very welcome:heart:
Reply
:iconbluedragoneye:
bluedragoneye Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nude is just people with out their clothes on, dangrous when around spitting grease, but fun around the water :nod:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 2, 2013   General Artist
HaHa, agreed Blue! :rofl:
Reply
:iconbluedragoneye:
bluedragoneye Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:nod: sadly I have been near both :roll:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 2, 2013   General Artist
Yikes! :lol:
Reply
:iconbluedragoneye:
bluedragoneye Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yes very much so :O
Reply
:iconmaiyazu:
Maiyazu Featured By Owner Mar 1, 2013
beautiful
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 2, 2013   General Artist
:thumbsup:
Reply
:icondonalddelahayye:
DonaldDelahayye Featured By Owner Mar 1, 2013
tyvm
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
My pleasure. :)
Reply
:iconadherance:
Adherance Featured By Owner Mar 1, 2013  Professional General Artist
Should have me on there.....sell the original product back to the people lol
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
You offering up something here? Could be arranged. lol
Reply
:iconadherance:
Adherance Featured By Owner Mar 1, 2013  Professional General Artist
I wouldnt want to embarrass the rest of competion lol
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
Oh! Now I gotta see this! :eager:
Reply
:iconadherance:
Adherance Featured By Owner Mar 1, 2013  Professional General Artist
For now, just imagine it
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
Oh I do...and have. ;P
Reply
:iconadherance:
Adherance Featured By Owner Mar 6, 2013  Professional General Artist
Again ?! lol
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 6, 2013   General Artist
again and again...over and over...deeper and deeper. lol
Reply
:iconmustafasezer:
MustafaSEZER Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Photographer
Amazing works :clap:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
:nod:
Reply
:iconstefymoondust:
Stefymoondust Featured By Owner Mar 1, 2013
very artistic, adorable indeed
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
Thanks, glad you think so! :dance:
Reply
:iconbeepictures:
BeePictures Featured By Owner Mar 1, 2013
Thank you very much! :hug:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
My pleasure...it is one of my favorite's out of my "Nudiful" collection. :heart:
Reply
:iconbeepictures:
BeePictures Featured By Owner Mar 1, 2013
:iconsmileflowerplz:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
:iconflowersplz:
Reply
:iconchaosfive-55:
Chaosfive-55 Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist General Artist
NICE!!!!


...but I'm curious, were you nude when you made this Journal?:blush:
Reply
:iconanj3lla:
Anj3lla Featured By Owner Mar 1, 2013   General Artist
Thanks, and no I was proper and decent....I had my bra and panties on,
thank you very much! :rofl:
Reply
:iconchaosfive-55:
Chaosfive-55 Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist General Artist
:giggle:
Reply
Add a Comment:
 
×

More from DeviantArt



Details

Submitted on
March 1, 2013
Link
Thumb

Stats

Views
2,800
Favourites
7 (who?)
Comments
42
×